IVA Västs årsmöte 2021

Året lider mot sitt slut vilket betyder att vi äntligen kan träffas för vårt årsmöte som denna gång kommer att bli extra festligt - IVA Väst fyller 40 år och det ska firas med pompa och ståt! Observera att anmälan till årsmötet/födelsedagsfirandet samt middagen sker separat. Vill du vara med på alla tre anmäler du dig på båda ställen!

IVA Väst bjuder in till årsmöte på Chalmersska Huset

Chalmersska Huset, Södra Hamngatan 11, Göteborg
Hitta hit
Måndag den 13 december 2021 16:30 - 21:00

Boka event

Välj aktiviteter på nästa sida

Anmälan till middagen sker separat här

Anmälan till årsmöte och födelsedagskalas sker på knappen ovan. Vill du vara med på alla tre programpunkter behöver du anmäla dig på båda ställen.

Enligt sedvanligt manér hålls årsmötet på Chalmersska Huset, där vår ordförande Marianne Dicander Alexandersson guidar oss genom alla programpunkter. Med oss har vi också IVAs vd Tuula Teeri och Studentrådets ordförande Lovisa Berglund, som båda berättar om hur de påverkar IVA.

Folke Hjalmers, IVA avd. XI  och Svante Svensson, IVA avd. X har ägnat många timmar av sin fritid åt att komponera en beskrivning av IVA Västs 40-åriga historia, som vi kommer få ta del av vid vårt födelsedagskalas.

Mingel med överraskningar blir det också, men vi kan redan nu avslöja att vi gästas av Staffan Truvé (grundare av Recorded Future och mottagare av Gustaf Dalén-medaljen 2020) som lovat att berätta om bland annat sitt ledarskap och Sveriges cybersäkerhet i ”heta stolen”.

Vi avslutar med middag i Bankvalvet - varmt välkommen med din anmälan!

16:30 – 17:30 Årsmöte med IVA Väst

17:30 – 18:30 Födelsedagskalas för IVA Väst 40 år och intervju med Staffan Truvé

18:30 – 21:00 Middag i Bankvalvet

Klädsel: Mörk kostym

Gustaf Wahlström
Projektkoordinator

Så kan du påverka

Genom att dela detta seminarium i ditt nätverk hjälper du oss att lyfta dessa viktiga samhällsfrågor.

Delta

Genom att delta i seminariet ökar vi tillsammans vår kunskap i dessa viktiga samhällsfrågor.